torsdag 14 januari 2016

Olles jullov

Mitt jullov

Hej! Jag har haft ett väldigt roligt jullov där jag varit mycket släkt och vänner och hittat på saker.  Här får ni se bilder på vad jag har gjort på mitt jullov 2015.

Här är en bild när jag och Mikael lanade hos honom. Vi lanade i ett hus som ligger på hans gård.
Vi spelade för mesta dels CS:GO och GTA 5. Men det tog ett bra tag tills vi kunde komma igång för att internätet krånglade.


Här hjälper min katt mig att slå in paket :)



På den här bilden ser man när jag fyrar julafton med min familj och släkt hos min morbror i Ekenäs.
Vi hade så mycket mat kvar så hälften blev över.



Den här bilden är från när jag och min familj fyrade nyår med två andra familjer.

Vi ses!


Skrivet av: Olle 7A Bildkällor: Min mobil och min kamera samt Google Chrome

10 kommentarer:

  1. Bra med mycket bilder men tänk på att skriv lite mer till nästa gång!! Var firade du nyår?:) / Bella

    SvaraRadera
  2. Vilken av dina julklappar var bäst /Carl

    SvaraRadera
  3. Fina bilder du har tagit men du lika väl skriva lite mera men det var bra ändå!

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. Jag vill ha större skärm ☹️
    /Mikael

    SvaraRadera
  6. Är det kattens packet? /Erik

    SvaraRadera
  7. vad söt Elsa är!!! /Vilma

    SvaraRadera
  8. Kul med många bilder! Kanske vill du också testa att göra ett collage nästa gång. Då blir inte inlägget så "utdraget" på skärmen.
    Ja, man blir ju nyfiken på vad som fanns i paketet:)
    /Johanna

    SvaraRadera