fredag 15 januari 2016

Mitt Jullov av Malin


Mitt Jullov

 Jullovet började fredagen den 18 december.

När jag kom hem så tog jag det lugnt tills min mamma och pappa kom hem, för då skulle vi ta in granen och hänga upp julkulorna. När vi var klara med det så år vi lite tacos och tittade på en julfilm, det var väldigt mysigt. Jag firade julafton hemma med min familj och släkt, alla var inte med så vi var lite utspridda i år. Jag fick många fina julklappar men min favorit var min nya morgonrock och pyjamas och mina mysiga varma stumpor till. På annandag jul åkte vi till min moster och åt kalkon och där var vi nästan alla i släkten.

Mitt jullov har varit bra, jag har mest bara tagit det lugnt och samlat ihop ny kraft till den nya terminen. Jag har gått lite på stan och handlat under rean.

Det var mitt jullov och jag hoppas ni har haft ett bra lov ni med!

/Malin

    Här kommer bilder på när vi tog in och klädde granen:

                                

1 kommentar:

  1. Bra innehåll och dina bilder passar till texten. Fint jobbat!
    /Johanna

    SvaraRadera