torsdag 14 januari 2016

                                              Carls Jullov!

Hej allihopa!
Hoppas att alla har haft ett bra jullov , för det har jag nämligen haft. När vi slutade skolan så åkte jag bara hem och tog det lugnt hela helgen sedan så passade jag på att va med kompisar innan julafton 

julafton
På julaftons morgon var vi bara hemma och tog det lugnt och hade trevligt med familjen. Vid lunch så åkte vi till mormor och åt lite macka och såg på Kalle anka. Klockan 4 så åkte vi hem för att äta lite julmat och julgodis och sedan såg vi på tv och öppnade paket resten av kvällen


Nyårsafton
På nyårsafton så åkte vi in till Karlshamn och åt på resturang och det var bland det godaste jag har ätit på länge.
På kvällen så började vi fixa alla raketer och även tästskuta några och klockan 12 så sköt vi upp allt ting och det var dem bästa raketerna vi någonsin haft 
Detta var mitt jullov och jag hoppas alla har haft ett lika bra jullov som jag har haft 
Foto: Carl (mig själv)

7 kommentarer:

  1. Nice jullov! Jag hade gärna haft en bild.

    SvaraRadera
  2. vad har du fått för julklappar? vad var din favorit av dina julklappar?
    /mvh Alexander

    SvaraRadera
  3. Du hade ettn Nicke jullov du/Viktor J

    SvaraRadera
  4. Låter som ett lugnt jullov :)


    //Viktor D

    SvaraRadera
  5. Bra innehåll som passar uppgiften. Bra att du delar in i stycken. Då är det lättare att hänga med. Synd att inte bilden fungerar, men det blir så ibland.

    SvaraRadera