torsdag 14 januari 2016

Mikaels jullov

Mikaels jullov


Mitt jullov började med att jag och Olle hade ett LAN. Då hade vi satt upp ett mål att vi skulle ranka upp minst två ranker på CS:GO. Allt slutade med att jag de-rankade och Olle blev bannad ifrån spelet i en vecka. Vi spelade från 18.00 till 07.00 nästa morgon.

Bilden i mitten visar klapparna under granen när vi firade jul med släkten i Nättraby.

Den 27 december åkte vi till Thailand med en annan familj. Vi badade och hade jättetrevligt där. Jag tog en bild på en av jättemånga fyrverkerier på stranden. Thailändarna firar nyår ordentligt med fyrverkerier och det där var inte ens deras eget nyår. Det firar de någon på våren för Thailand är buddhistiskt.












9 kommentarer:

  1. Det var kul att lana med dig men det sög att bli bannad :(

    SvaraRadera
  2. Låter som ett nice jullov :)


    //Viktor D

    SvaraRadera
  3. Låter som ett nice jullov :)


    //Viktor D

    SvaraRadera
  4. Bildkälla: Mikael Trulsson

    SvaraRadera
  5. Det ser ut som du har haft ett bra ny år

    SvaraRadera
  6. Gillar bilden på Olle.
    Haha hu många rankar gick du ner?
    /Erik

    SvaraRadera
  7. Bra skrivet och passande bilder. Inget annat speciellt att anmärka på tycker jag. Möjligtvis att de hade varit lite tydligare med vilken bild du syftar på i stycke två.
    /Johanna

    SvaraRadera