torsdag 14 januari 2016

alexanders jullov

      Mitt jullov!
 På mitt jullov har jag varit hos min farmor & farfar. När vi var hemma hos dem så var jag och min kusin Emilia vara tomtar och dela ut julklappar till det andra. Nästa dag åkte kusinerna hem men min familj stannade kvar. Det började att snöa så jag och min farfar gick ut körde traktor. Vi plogade med en skopa och det var jätte kul för det var första gången vi gjorde det med den nya traktorn som han hade köpt. Senare på eftermiddan åkte min familj hem till Karlskrona igen!

blidkälla: Min mamma Monicas mobil

4 kommentarer:

  1. Bra inlägg verkar som du har haft ett bra jullov👍😃

    SvaraRadera
  2. du verkar haft ett jätte bra jullov /Molly

    SvaraRadera
  3. Bra innehåll som passar uppgiften och dina bilder passar till texten. Vet inte om du har varit lite snabb med att publicera för det fattas lite ord på några ställen. Läs igenom och se om du kan rätta till detta.
    /Johanna
    /Johanna

    SvaraRadera