torsdag 14 januari 2016

Eriks Jullov

                                             Mitt Jullov

           Hej allihopa!  På jullovet har jag gjort ganska mycket.
               För det mesta har jag åkt skridskor med min familj på
               Lugnevi i Ronneby. Men det roligaste var när vi åkte iväg

               till Nybro och åkte slalom med min familj och en kompis.
               Det var jättekul att åka men backen var ganska liten och det
               var väldigt mycket folk. Men det var jättekul. Längtar till
               sportlovet då vi ska åka skider igen.

           


                                                         Foto: Erik D.
            Gillar ni åka skider?


     
               Ha det bra/ Erik
          


1 kommentar:

  1. Bra och intressant skrivet. Bra att du vänder dig till läsare med frågor.
    /Johanna

    SvaraRadera