torsdag 14 januari 2016

Mitt Jullov 2K15 - 2K16!!! Viktor D

Mitt Jullov

                                                          Hej allihopa!


Här är en bild på Alexanders och  min julstrumpan som vi fick på julafton med en present vid sidan, och det innehöll en ny skjorta och lita andra små saker. Sen åt vi risgrynsgröt till frukost, det var super gott :)

Senare på dagen så åkte vi till våra kusiner, och lite senare efter det så kom farmor. Det var super kul vi spelade spel, åt julbord, tittade på Kalle Anka och öppnade paket. Jag fick många bra presenter te.x ett nytt tangentbord, Star Wars filmerna, lite kläder och mycket mer :)









Foto: Mikael Degerlund (Pappa)



Här har ni en bild på mitt setup.

Jag har spelat väldigt mycket PlayStation 4, och kollat på serier och filmer. Jag har te.x spelat väldigt mycket Black Ops 3, och jag har kollat på South Park som jag ÄLSKAR så mycket!!! :)


Hoppas ni med har haft ett underbart lov hej då :)


Foto: Viktor Degerlund




Av: Viktor Degerlund 2K16

4 kommentarer:

  1. Nice paket! Åt du verkligen upp julbordet eller julmaten. / Olle

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera
  2. Låter som ett bra jullov/julafton. Bra skrivet där din text och bild hänger ihop tydligt. Tänk på det där med särskrivningar!
    /Johanna

    SvaraRadera