torsdag 14 januari 2016

Joels lov

                                                   Mitt jul lov

har varit roligt, jag har öppnat paket och kastat snöbollar på grannens (KATT).
Min jul har alltså varit super bra,jag fick en tv 40 tum en klocka och en spelkontrollen och ett hårddisk. På julen har jag spelat på tv:n och kastat snöbollar på grannens (KATT) inte så mycket mer. Jag har tagit en bild när jag är pågår till (SKOLAN). Fast jag har saknat och inte har någonting att göra alltså ett mål fast det är bra att inte använda huvudet🤓(DATASPEL).

                      
                         Av Joel/Jolle melkersson

5 kommentarer:

  1. KUL! Men ändå ganska elakt mot kissen. / Olle och Carl

    SvaraRadera
  2. Din bild syns inte jag ser inte katten

    SvaraRadera
  3. Din text passar till uppgiften. Du behöver vara lite mer noga med stor bokstav och att dela in i stycken. Bra att du fick in bilden till slut. Det är trist när det krånglar.
    /Johanna

    SvaraRadera