torsdag 14 januari 2016

Mitt jullov Molly

Mitt jullov

Hej nu har jag haft jullov o nu tänkte jag brätta lite vad jag har gjort under lovet. Jullovet började den 18december (samma dag som skolan slutade). Under  dagarna tills julafton händ inte så mycket, jag tittade mest på serier och var med mina fantastisk vänner som ni ser på bilden under. Den 24 december så var det äntligen julafton som jag väntat på! Jag firade min jul hemma med familj o vänner det var en mysig dag med massa fin packet och god mat. Efter jul (28 december) så åkte jag till min pappa i Stockholm för att fira jul ännu en gång men även träffad,umngår och fira nyår. Den 30 så åkte vi till Mall of Skandinavia vilket är ett jätte stort köpcenter med alla möjliga butiker. Den 31 december så var det nyår som jag firade med min pappa och familj men även mina kusiner. Vi åt tre rätters och tittade på raketer vilket var jätte mysigt. Detta var mitt jullov och vi började skolan igen den 8januari. Hoppas ni ni har haft ett bra jullov.



Bild källa:Erica Nilsson
 

5 kommentarer:

  1. Kul att du har haft roligt på jullovet! Ett tips är att dela in texten i stycken så att det blir lättare att läsa.
    MVH Olle

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat! Du verkar ha haft ett jätte bra lov / Tuva

    SvaraRadera
  3. Vad kul det låter. Bra skrivit:))

    SvaraRadera
  4. Jätte bra text, du verkar ha haft ett bra jullov:) / Felicia Carlsson

    SvaraRadera
  5. Bra innehåll och bilden passar bra till texten. Slarva inte med stor bokstav, styckeindelning mm. Det är viktigt även i en sån här text.
    /Johanna

    SvaraRadera