torsdag 14 januari 2016

Novas Jullov


Mitt Jullov






HEJ! Dessa bilderna tog jag på mitt jullov (18 december -8 januari)
Den 23 december var vi och köpte dom sista julklapparna  (nästan lite sista minuten handel ) . Jag gick in på hööks och köpte ett paket till Tuva och även lite julsaker till Gandhi (1). Vi köpte också några raketer till nyår. 
24 december var det JULAFTON!!(2) Vi firade julafton hemma hos oss med vår släkt. Jag fick lite ridsaker och massa saker till hästen .  
31 december ..... NYÅRSAFTON!! Jag firade nyår med Teas släkt, vi åt trerätters och mamma hade fixat efterrätten. När klockan slog 00.00 skött vi upp våra raketer (3) och tittade på dem och firade in det nya året.
Den 7 januari var det mycket snö så jag skulle börja bygga en snögubbe (4) men det blev lite drygt efter ett tag så jag cyklade hem till Tea.

Hoppas ni har haft ett bra jullov det har iallafall jag haft !! :Nova

9 kommentarer:

  1. Vad mysigt det låter! Hööks är en av minna favorit butiker,de har en massa fina saker där!! Var någonstans firade du nyår?:) /Bella

    SvaraRadera
    Svar
    1. Min favo affär också . Jag firade nyår hemma hos Teas moster /Nova

      Radera
  2. Jag gillar hästen den blev jätte fin i tomtemössan /Viktor J

    SvaraRadera
  3. Vad gullig Ganhdi är! /Tove

    SvaraRadera
  4. Bra skrivet inlägg och du kopplar tydligt text till respektive bild. Bra! Trevligt att du har svarat på dina kommentarer.
    /Johanna

    SvaraRadera